Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Ik heb geen smartphone of pc. Klaar. Dan straks ook geen bankrekening meer. :-) Met als gevolg geen salaris of uitkering. En daar ligt eigenlijk het grijze gebied tussen vrijwillig en verplicht op tafel. Dat grijze gebied wordt ook wel eens aangeduid met semi-vrijwillig, oftewel formeel niet verplicht, maar van vrijwillig kan je ook niet spreken. Overheden en andere instanties spreken dan van vrijwillig, want er is geen formele wet of AMvB die iets verplicht. De burger die met lede ogen ziet dat deze feitelijk met 10-0 achtergesteld raakt tenzij medewerking is eerder geneigd vrijwillig te zien als de definitie in de AVG overweging 42 ("Toestemming mag niet worden geacht vrijelijk te zijn verleend indien de betrokkene geen echte of vrije keuze heeft of zijn toestemming niet kan weigeren of intrekken zonder nadelige gevolgen.").
Beschrijf je klacht (Optioneel):