Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Als ik het verhaal over België goed lees dan heeft de rechter daar een verandering in gang gezet die slachtoffers moet beschermen tegen het verlies van hun vermogen door phishing. ja Belgie loopt dus voor... hier hebben we nog te veel neoliberalisten die te heilig in hun gedachtengoed geloven en daardoor effecitef vaak als lobby voor de industrie en commercie fungeren... kijk maar naar de debatten de afgelopen dagen in de 2e kamer en dan zie je wel met wie of waar het steeds wringt en alle vooruitgang stagneerd...
Beschrijf je klacht (Optioneel):