Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
(..)Conflictvermijding werkt niet (altijd). Je bent afhankelijk van de aggressors of die je met rust willen laten. Correct. Dus de volgende vragen zijn: wat is agressie? wie zijn de (je) agressors? Niét degenen die jou verteld worden dat ze zijn, daar kun je nooit genoegen mee nemen. Ogen open houden, kritisch blijven, jezelf informeren, niet je passief laten informeren door wat je nationale (Europese) leiders je voorhouden want die zijn niet op hun blauwe ogen te geloven omdat ze teveel conflicterende belangen hebben. Je hebt internet niet voor niets, gebruik dat! Verdiep je in zoveel mogelijk feiten, oorlogen komen nooit uit de lucht vallen, die worden voorbereid. Aan elke kinetische oorlog gaat een informatie-oorlog vooraf: leiders vertellen jou alleen het deel van de waarheid (feiten) wat in hun eigen kraam te pas komt. In de meeste gevallen (net als op het schoolplein) kun je beter van je af bijten. "De beste verdediging is een goede aanval." Niet mee eens. Voor jezelf opkomen staat niet gelijk ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):