Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: In de meeste gevallen (net als op het schoolplein) kun je beter van je af bijten. "De beste verdediging is een goede aanval." Niet mee eens. Voor jezelf opkomen staat niet gelijk aan aanvallen. Maar wanneer begin je daarmee? Als de dreiging onze NL-grens (of die bij Amsterdam) gepasseerd is? Wanneer tref je de voorbereidingen (bereid je je voor) om niet met je broek om je enkels en je leuter in je hand te staan als er wel iets gebeurt. De EU en haar landen (incl NL) zijn als bureaucratische schidpadden. Het kost ze de nodig tijd om op gang te komen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):