Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: [ beide systemen dienen in de lucht gehouden te worden. In een tijd dat iedereen moet isoleren en voor driedubbel glas moet zorgen hoor je de sirene van buiten niet, daarom ook op je telefoon. Voor de mensen buiten is de sirene geschikt. Onderaan de streep: als je op de snelweg zit merk je vanzelf wanneer je auto uitvalt en tot stilstand komt. Op dat moment is er namelijk een kernbom ontploft in orbit met als doel een EMP zodat je telefoon-app ook niet meer werkt. Suuuure, want dat is de absoluut enige verklaring voor een auto die uitvalt . Kijk eerst even naar de lucht (en naar auto's om je heen ) - als je dan ook een fantastisch Noordlicht effect ziet mag je inderdaad bezorgd worden. Nou slimbo, mag je ook uitleggen waarom in die omstandigheden een luchtalarm wel zou werken - want dat (en de hele aansturing ervan) zit ook vol met electronica . Plus wat je eigenlijk voor zinvols denk te gaan doen in die situatie . (zeker dezelfde mensen bij wie een hoofdpijntje meteen een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):