Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2026, 17:17 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Een coalitie waar Google in zit is boos over het opdringen van Edge? De huidige browsermarkt is 70% Chrome met 5% Edge. Genoeg terechte redenenen om Microsoft te bashen, dit is er niet één. Hoe zou dat komen, dat de download pagina van Chrome meestal het eerste en enige is waar mensen Edge voor gebruiken, dat moeten ze bij Microsoft toch ook zien in hun statistieken, waarom sluiten ze geen deal met Google: Chrome wordt de standaardbrowser, en Google betaalt daar $$$ voor, MS wordt weer iets rijker, Google iets meer browsermarkt, gebruikers weer een obstakel minder, en de BCA ook weer gerust. JIj had nog niet begrepen dat het om leverancier-specifieke afhankelijkheden gaat? Firefox zou beter zijn omdat deze wordt ontwikkelt door een stichting zonder winstoogmerk. Beter voor de gebruiker maar de Firefox-browser blokkeert de meeste trackers automatisch. Daar zitten Google en Microsoft niet op te wachten. Dat had ik zeker wel begrepen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha