Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2026, 18:03 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: In de meeste gevallen (net als op het schoolplein) kun je beter van je af bijten. "De beste verdediging is een goede aanval." Niet mee eens. Voor jezelf opkomen staat niet gelijk aan aanvallen. Maar wanneer begin je daarmee? Direct, oftewel altijd. Als de dreiging onze NL-grens (of die bij Amsterdam) gepasseerd is?(..) In de werkelijkheid wordt veiligheid niet bepaald door territoriale grenzen, maar door intenties van landen. Die intenties kunnen goedaardig of kwaadaardig zijn. Enerzijds is geen enkele grens bestand tegen kwaadaardigheid en anderzijds is geen enkele grens nodig bij goedaardigheid. Grenzen zijn dus een tijdelijke noodvoorziening zolang de mensheid haar kwaadaardigheid niet onder controle heeft. Alle mensen/ volkeren hebben baat bij vrede, maar daar moet je dus wel in investeren en je eigen kwaadaardigheid onder controle hebben (beheersen). Het vraagstuk van internationale veiligheid is dus niet oplosbaar met bewapening, geweld en destructie omdat die allemaal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha