Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door _R0N_: Het is niet dat we veel keuze hebben, je kunt kiezen uit Chromium of Firefox. Ja maar, je kan nog kiezen voor Vivaldi, Brave, Opera, Zen browser, Google Chrome etc als alternatief voor Edge.
Beschrijf je klacht (Optioneel):