Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Patje-RedFan: Door _R0N_: Het is niet dat we veel keuze hebben, je kunt kiezen uit Chromium of Firefox. Ja maar, je kan nog kiezen voor Vivaldi, Brave, Opera, Zen browser, Google Chrome etc als alternatief voor Edge. Brave gebruikt dezelfde engine als Google Chrome en Edge. Dan ga ik liever voor Librewolf (op basis van Firefox). Brave heeft wel een aantal problemen geïnstalleerd onder GNOME. Verouderd windowssysteem en kan bv usersettings veranderen. Firefox zelf wordt door de distrubutie nagekeken op kwaadwillendheid de rest niet. Edge en Chrome zijn onder Linux een groot probleem kwa security naast dat ze gesloten software (en dus een achterdeur) bevatten. Zelfs de SeaMonkey Suite is veiliger. En wat dacht je van https://www.waterfox.com/ of https://mullvad.net/en/browser
Beschrijf je klacht (Optioneel):