Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Goh, gelukkig doet Google ook niet aan Chrome opdringen. Ik kan geen Google dienst gebruiken of ik wordt wel weer een YouTube Premium abonnement of "de betere browser" opgedrongen. Net wat er eerder gezegd wordt: genoeg om over te klagen bij Microsoft, maar niet dit!
Beschrijf je klacht (Optioneel):