Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het punt dat hier niemand 100% gelijk of ongelijk heeft. Maar vanuit de Orwelliaanse aanhang is het verrukkelijk om op te voeren dat die banken jouw digitale gezicht commercieel vermarkten. Maar zolang niemand dit heeft vastgesteld is het idee van alleen dat groene vinkje nog steeds gewoon een reële optie. waarom hebben banken een foto van mijn gezicht nodig dan? Ze hebben deze de afgelopen 30 jaar nog nooit nodig gehad. Ik betaal netjes m'n hypotheek en sta niet te veel rood. Dan is de bank tevreden. Wat moet er geverifieerd worden ineens? Of ik wel een gezicht heb?
Beschrijf je klacht (Optioneel):