Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-06-2026, 09:54 door Anoniem

Klanten die je al jaren kent zo behandelen, je moet maar durven. ASN was altijd een bank die stond voor mensenrechten en andere nobele waarden. Het is geen ethische bank meer.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha