Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-06-2026, 11:15 door Anoniem

Door Anoniem: Klanten die je al jaren kent zo behandelen, je moet maar durven. ASN was altijd een bank die stond voor mensenrechten en andere nobele waarden. Het is geen ethische bank meer. Er zijn maar heel weinig bedrijven die ethisch werken. Onze economie is gebaseerd op het afschaffen van alle ethiek. Ik heb precies hetzelfde zien gebeuren bij ethisch werkende bedrijven in de voedingssector (natuurvoedingswinkels): het management is inmiddels identiek aan dat van AH. De ethiek verdwijnt uit de mens omdat je als mens steeds minder geld kunt verdienen door ethiek toe te laten in je leven. En de meeste mensen willen zoveel mogelijk geld hebben. De ASN is dus een soort kanarie in de kolenmijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha