Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-06-2026, 11:27 door Anoniem

Door Anoniem: Klanten die je al jaren kent zo behandelen, je moet maar durven. ASN was altijd een bank die stond voor mensenrechten en andere nobele waarden. Het is geen ethische bank meer. Alsof dit het grootste probleem is met ASN. Ik ben na jaren weer terug en kreeg deze keer geen zakje met nootjes meer in mijn welkomstpakket.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha