Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2026, 13:41 door Anoniem

dus het bedrijf waar je al je geld hebt staan, waar de zwaarste veiligheidsregulaties en -eisen voor gelden, waar toezichthouder boven toezichthouder zit om te zorgen dat het hele systeem zo veilig als menselijk/mogelijk is, dat bedrijf vertrouw je prima met je financiën, leningen, verzekeringen en betalingen, maar je hebt er geen vertrouwen in dat ze de communicatie met de encryptie-chip van je telefoon genoeg beveiligen? of heb je geen leuke foto's van jezelf voor mevrouw de bankier?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha