Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: dus het bedrijf waar je al je geld hebt staan, waar de zwaarste veiligheidsregulaties en -eisen voor gelden, waar toezichthouder boven toezichthouder zit om te zorgen dat het hele systeem zo veilig als menselijk/mogelijk is, dat bedrijf vertrouw je prima met je financiën, leningen, verzekeringen en betalingen, maar je hebt er geen vertrouwen in dat ze de communicatie met de encryptie-chip van je telefoon genoeg beveiligen? of heb je geen leuke foto's van jezelf voor mevrouw de bankier? Er is een groep mensen die vinden dat ze door de heridentificatie als "verdachte" worden behandeld, en er is een groep activisten die dit als haakje proberen te gebruiken om cameratoezicht aan te pakken.
Beschrijf je klacht (Optioneel):