Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Jij praat dus keurig die truc na. Misschien ben je wel een lid van de Hoge Raad. Wie zal het zeggen. Waar heb je het over MJ? Ik volg gewoon de AVG (en GDPR). Als er ruimte was geweest voor interpretatie hadden ze dat wel op die manier opgeschreven. De AVG/GDPR is overigens geen vinkenlijstje met artikelen waar je naar believen uit kunt kiezen. Jouw frustratie richting rechters, als ze een uitspraak doen die Joe niet bevalt, is door de terugkerende lezer hier inmiddels wel bekend.
Beschrijf je klacht (Optioneel):