Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wanneer houdt dit eens op. Worden deze websites/apps tegenwoordig ook met AI gemaakt? Zou forse boetes helpen? een kermerk? of toch maar met een anonymus id door het leven? Tot we allemaal een eID hebben. Dan stopt het.
Beschrijf je klacht (Optioneel):