Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2026, 19:27 door Anoniem

Door Anoniem:Door Hyper: Nog een voorbeeld van waarom je jezelf niet afhankelijk moet maken van clouddiensten. Alternatief is selfhosting, met alle risico's die daar bij horen?. Selfhosting risico's. Hm.. Ik snap helemaal niet hoe dit soort visies, noem het maar tunnelvisies, kunnen ontstaan, afgezet tegen ons tijdgewricht 2026. Want al sinds Trump aan de macht is wordt er nu net niet - maar het scheelt niet veel - moord en brand geschreeuwd over het gebruik van Amerikaanse Big Tech voor opslag van onze data in de breedste zin van het woord (dus van overheid èn particulier) en in de context van dit topic komt hier iemand gortdroog nuchter waarschuwen over risico's van selfhosting... Met alle respect hoor, maar ik kan dit niet serieus nemen; totaal niet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha