Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-06-2026, 10:13 door Anoniem

Hahaha. Gisteren een uur verspild aan het kijken naar deze documentaire. Het niveau was echt om te huilen. Het gebruikelijke oppervlakkige moddergooien. Hebben ze ooit in de app-groepen gekeken van GroenLinks (Pro) wat daar voor idioten en antisemitisch gespuis rondloopt? Hoeveel andere partijen hebben kamerleden die daar zitten voor het dikke salaris en het wachtgeld? FVD mag gewoon zijn wie het wil zijn zolang er niks strafbaars gebeurt. Deze documentaire is gemaakt met een bak subsidiegeld van de overheid (ons belastinggeld) om het beeld neer ze zetten alsof het gevaarlijk is. Allemaal voor voor de discussie om partijen te gaan uitsluiten en verbieden. Het niveau van PowNed was altijd al erg laag, maar dit was echt weer een dieptepunt. Die hele omroep is ooit gebouwd voor het opzuigen van subsidies en het verrijken van de oprichters. En nee ik ben geen FVD-stemmer. Ik heb verder niks met ze.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha