Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-06-2026, 10:15 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Zojuist zonder vooroordeel bekeken. Zonder in details te willen treden komt de documentaire als geheel - op mij althans - behoorlijk plausibel over. Inderdaad. De documentairemakers geven aan FvD meermaals aangeboden te hebben om hun kant van het verhaal op camera te vertellen, maar FvD laat het bij een schriftelijke reactie van één alinea over ex-leden die op een vervelende manier afscheid hebben genomen van de partij wiens reacties van een ziekelijke rancune zouden getuigen. Maar als men 20 van die ex-leden weet te vinden die ook nog eens een behoorlijk coherent en onderling consistent verhaal vertellen mag dat, als dat niet klopt, wel wat geloofwaardiger ontzenuwd worden dan FvD tot nu toe heeft gedaan. Als er niets aan de hand is bij FvD moet het niet al te ingewikkeld zijn om in alle openheid uit te leggen hoe het wel zit. De documentaire zelf is niet de enige mogelijkheid daartoe, FvD heeft een website, en daar heb ik geen reactie op de documentaire ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha