Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Als er iets soortgelijks bij andere partijen aan de hand is komt dat ook naar boven. Haha wat bent u naïef. Natuurlijk liggen bepaalde partijen meer onder het vergrootglas van het linkse en gesubsidieerde NPO dan andere partijen. Met heeft gewoon een hekel aan de FvD en Ongehoord daar. Dus gaat men de hele dag los op die organisaties met alles wat ze kunnen vinden. Lekker aangedikt. Er komt echt geen documentaire over het extreem linkse slijk en het antisemitisme en verheerlijking van linkse dictators bij de jongeren van GroenLinks of zo. Dat zal de NPO nooit doen en daarvoor krijgen ze ook geen subsidie. Wake up.
Beschrijf je klacht (Optioneel):