Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem:En waar blijven de soortgelijke documentaires over de andere politieke partijen? Allemaal vrij van sektarische trekken? Het is bovendien heel moeilijk om je tegen een sfeerbegrip als "sektarisch" te verdedigen. (nieuwe anoniem) Als er iets soortgelijks bij andere partijen aan de hand is komt dat ook naar boven.Er komt niks vanzelf naar boven. Dit is het gevolg van een politieke actie (die elders in verband wordt gebracht met de VVD).Maar dat eeuwige gelul "mijn buurman rijd ook te hard, maar krijgt geen bekeuring en ik wel" is lagere school niveau. Bekeuringen zijn at random (wanneer je ervan uitgaat dat er niet gediscrimineerd wordt), deze NPO-documentaire is politiek gemotiveerd - niks random dus.
Beschrijf je klacht (Optioneel):