Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem:En waar blijven de soortgelijke documentaires over de andere politieke partijen? Allemaal vrij van sektarische trekken? Het is bovendien heel moeilijk om je tegen een sfeerbegrip als "sektarisch" te verdedigen. (nieuwe anoniem) Vraag subsidie aan en maak die door jouw gewenste documentaires. Publicatie kanalen genoeg te vinden op het internet tegenwoordig, dus dat hoeft de belemmering niet te zijn. Wat een flutreactie. Je kunt met het antwoord: doe_het_zelf_als_je_niet_tevreden_bent elke vorm van kritiek op organisaties en mensen, hier NPO, neutraliseren. Dat is dus inhoudelijk nietszeggend.
Beschrijf je klacht (Optioneel):