Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-06-2026, 12:22 door Anoniem

Door Anoniem: Haha. En waarom zou je je moeten verdedigen of weerwoord moeten bieden aan deze bagger van PowNed. Om degenen die het niet als bagger zien duidelijk te maken waarom het wel bagger is. Mij is bijvoorbeeld volstrekt niet duidelijk dat als ik de FvD serieus moet nemen waarom ik oud-FvD'ers dan niet ook serieus moet nemen. Als zij kritiek op de partij leveren doen ze dat met meer kennis van zaken dan mensen die de partij niet van binnenuit kennen. Precies hetzelfde geldt trouwens voor elke partij, dit is niet een lat waar ik uitsluitend de FvD langs leg.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha