Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: We weten allemaal hoe dit afloopt. De ambtenaren blijven maar zeiken dat ze een bepaald icoontje missen, niet kunnen printen en op deze manier nooooiiitt hun werk afkrijgen. Dus wordt de proef gestaakt en gaan de windhoos kneuzen weer door met hun spyware. Intussen is elke nieuwe versie van Android of iOs een complete nieuwe UI maar dat geeft niets. Nee dat is lekker verfrissend. Bij de koffie-automaat: heb jij de nieuwe Android al? Nee? Moet je doen man, is echt gaaf. Bij een andere auto zitten de knoppen ook ergens anders maar dat geeft niet hoor !! Ja ik heb deze trajecten veel te vaak meegemaakt met deze misbaksels die de hele boel saboteren. Nog afgezien van de krankzinnige hoeveelheden geld die verbrand worden door die hufter-ambtenaren En dan hebben we het nog niet over al de teamleiders, managers, directeuren en raadsleden in Nederland die liever hele bossen aan papier verbruiken omdat ze alles geprint willen hebben, ipv via een apparaat lezen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):