Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2026, 08:42 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Als er iets soortgelijks bij andere partijen aan de hand is komt dat ook naar boven. Haha wat bent u naïef. Natuurlijk liggen bepaalde partijen meer onder het vergrootglas van het linkse en gesubsidieerde NPO dan andere partijen. Met heeft gewoon een hekel aan de FvD en Ongehoord daar. Dus gaat men de hele dag los op die organisaties met alles wat ze kunnen vinden. Lekker aangedikt. Er komt echt geen documentaire over het extreem linkse slijk en het antisemitisme en verheerlijking van linkse dictators bij de jongeren van GroenLinks of zo. Dat zal de NPO nooit doen en daarvoor krijgen ze ook geen subsidie. Wake up. Extreem links heeft nooit en zal nooit bestaan in Nederland. Daar is het onderhuids al honderden jaren te calvinistisch voor. Toen Troelstra heel ver terug in de vorige eeuw tot revolutie opriep gaf 'den werklozen arbeider' toch liever de voorkeur aan eens in de week een schraal panneke gekookte aardappelen, dan de barricaden te beklimmen om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha