Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2026, 10:14 door Bitje-scheef

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Vele jaren in beslag zal nemen? Is toch niet zo moeilijk om dan van OS te switchen zou je zeggen. Heb je ooit wel eens afgevraagd hoeveel tijd je kwijt ben om de ICT afdeling om te scholen? Ooit wel eens afgevraagd hoeveel gemeentelijke diensten moeten worden omgeschoold, hoe de randapparatuur vervangen moet worden omdat er geen drivers voor Linux bestaan? Nee dus. Hoeveel randapparatuur heb je zelf al moeten vervangen omdat er geen drivers voor waren? Gebruik 15 jaar Linux, nog nooit iets aan d ekant moeten doen omdat er geen drivers beschikbaar voor zijn. GDI engine printers, heel lang geleden. Scan-software. Eigenlijk alleen consumenten-spul destijds. Gaat bij een beetje MKB bedrijf of grotere organisaties niet voorkomen. De meeste zaken zijn wel over te hevelen naar een Linux omgeving. Tenzij je echt een speciaal pakket gebruikt. Dan is soms Wine nog een optie. Er werd in een vorige post nog de acceptatie graad genoemd. Ja dat is zeker een dingetje wat je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha