Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2026, 10:41 door Anoniem

Door Anoniem: Heel gaaf, alleen ben ik bang dat dit toch niet gaat werken omdat ambtenaren dan ineens 'anders moeten werken'. Voor vrijheid zou dit geniaal zijn, alle randapparatuur by requirement compatibel maken met Linux. Ehm... anders gaan werken?, ieder OS werkt volgens het concept dat eind jaren '50 gepresenteerd werdt in 'The Demo'. Een bureaublad met pointing device en keyboard... probleem in 1960, gebrek aan capabele hardware etc. Libreoffice was de eerste web based office als proof of concept. Nadat etherpad en ethercalc, als proof of concept van "social editing" beschikbaar waren, Office 365 was pas een paar jaar later. Toegang tot cloud resources?... Nextcloud, ... en bestaat ook al ruim 10 jaar... Het grootsye probleem van open source zijn het gebrek aan marketing, premie en lobby dollars/euros etc.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha