Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2026, 11:01 door Anoniem

Door Anoniem: 365 is alleen bedoeld om mensen thuis te laten werken zodat ze zelf niets hoeven op te tuigen. Ik hoop dat ransomware hier snel een einde aan maakt. en dan haben ze het niet geweten. Laten ze maar uitleggen in het kader van de wet Heemskerk. Hoe kunnen we er op toezien dat het defaultbestandsformaat ODF is want dat is verplicht. DOCX mag niet worden gebruikt https://www.forumstandaardisatie.nl/open-standaarden/verplicht Ik heb gemerkt (via mijn kinderen die door school gedwongen gebruik maken van msft 365) dat als je documenten opslaat in een ODF formaat (ODT, ODS etc.) deze niet automatisch kunnen worden gebackupped/opgeslagen door Word/Excel. Dat kan pas als je het opslaat als DOCX of XLSX. Dit is toch eigenlijk ronduit schandalig! Dat gedram van msft om die arme kinders in hun stramien te drukken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha