Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: We weten allemaal hoe dit afloopt. De ambtenaren blijven maar zeiken dat ze een bepaald icoontje missen, niet kunnen printen en op deze manier nooooiiitt hun werk afkrijgen. Dus wordt de proef gestaakt en gaan de windhoos kneuzen weer door met hun spyware. Intussen is elke nieuwe versie van Android of iOs een complete nieuwe UI maar dat geeft niets. Nee dat is lekker verfrissend. Bij de koffie-automaat: heb jij de nieuwe Android al? Nee? Moet je doen man, is echt gaaf. Bij een andere auto zitten de knoppen ook ergens anders maar dat geeft niet hoor !! Ja ik heb deze trajecten veel te vaak meegemaakt met deze misbaksels die de hele boel saboteren. Nog afgezien van de krankzinnige hoeveelheden geld die verbrand worden door die hufter-ambtenarenDus eigenlijk heb je gebruikers onderschat, wat de impact voor hun is? Fout nummer 1 bij grote veranderings projecten, die vanuit techniek driven zijn. Nee dat heeft de opdrachtgever gedaan. Die laat zijn terreur-ambtenaren dit soort ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):