Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Goh, het lijken wel eindgebruikers wereldwijd. Die kunnen ook zo recalcitrant zijn bij veranderingen. Zullen we die dan ook maar allemaal tegen de muur zetten. Moet je eens kijken hoeveel geld je kunt bespaard als er geen eindgebruikers meer zijn om dwars te liggen. /s Weet je wie ze tegen de muur moeten zetten ? nou ? Van mij mag iedere gemeente in heel nederland een voorbeeld nemen aan wat Groningen doet, pak aan die uitdaging !
Beschrijf je klacht (Optioneel):