Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2026, 11:18 door Anoniem

Door Anoniem: [ Goh, het lijken wel eindgebruikers wereldwijd. Die kunnen ook zo recalcitrant zijn bij veranderingen. Zullen we die dan ook maar allemaal tegen de muur zetten. Nee ze zijn ALLEEN recalcitrant als de veranderingen door een ANDER ingegeven worden. Dat is het fokkin probleem. Het kleutergedrag van ja maar ik heb het niet bedacht dus wil ik het niet. Welke beroeps chauffeur mag een andere auto weigeren. Welke beroepspiloot mag een ander vliegtuig weigeren? (jaja licentie, rijbewijs, training enz. maar het punt is duidelijk) Hoe durf je het lef te hebben om het gereedschap dat jouw baas jou aanreikt te weigeren? Waar haal je het vandaan? En wat het nog veel malen erger maakt is dat het allemaal Nitwits zijn die geen klap verstand van het gereedschap zelf hebben. Gewoon wegwezen als het gereedschap je niet aanstaat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha