Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Zijn er browsers die niet al die onnodige gegevens opsturen? Want van "<i>De browser, een applicatie onder beheer van de eindgebruiker, stuurt die proactief en ongevraagd mee.</i> " ben ik niet gediend.
Beschrijf je klacht (Optioneel):