Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2026, 12:22 door Anoniem

Zijn er browsers die niet al die onnodige gegevens opsturen? Want van "<i>De browser, een applicatie onder beheer van de eindgebruiker, stuurt die proactief en ongevraagd mee.</i> " ben ik niet gediend.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha