Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2026, 13:21 door Anoniem

Door Anoniem: Zijn er browsers die niet al die onnodige gegevens opsturen? Want van "<i>De browser, een applicatie onder beheer van de eindgebruiker, stuurt die proactief en ongevraagd mee.</i> " ben ik niet gediend.Daarom jun je dat ook aanpassen bij veel browsers, maar vrijwel niemand doet het. Het aanpassen maakt de browser ook uniek trouwens.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha