Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: De toekomst is open-source en onafhankelijk. Niets anders. Oprotten met die Amerikaanse troep! Goed bezig! Je zegt oprotten met de Amerikaanse troep? Wat heb je dan liever? De chinezen? Het is de een of de ander niet...
Beschrijf je klacht (Optioneel):