Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2026, 16:59 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De toekomst is open-source en onafhankelijk. Niets anders. Oprotten met die Amerikaanse troep! Goed bezig! Je zegt oprotten met de Amerikaanse troep? Wat heb je dan liever? De chinezen? De bedoeling is om Open Source en Programmatuur van Europese techbedrijven te gaan gebruiken. Amerikaanse en Chinese producten zullen echt niet van de ene op de andere dag uit ons leven verdwijnen, maar wel beperkter; we willen er niet meer afhankelijk van zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha