Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-06-2026, 12:20 door Anoniem

Door Anoniem: Als we dan toch bezig zijn... Ik vind eigenlijk nl.gov een meer authoriteit uitstralen dan een gov.nl Je wilt de 51e staat van de VS worden - en dan nog praten over autonomie ?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha