Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Als we dan toch bezig zijn... Ik vind eigenlijk nl.gov een meer authoriteit uitstralen dan een gov.nl Je wilt de 51e staat van de VS worden - en dan nog praten over autonomie ?
Beschrijf je klacht (Optioneel):