Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Technisch is het prima te doen om over te stappen. Ben je inderdaad nog een stuk veiliger ook. Alleen ben ik bang dat het project mislukt omdat helemaal niemand binnen de organisatie wil samenwerken met die Linux-fanboys die alles, maar dan ook alles doen om iedereen die nu Windows gebruikt als vertegenwoordiger van de dark side af te schilderen. Als je iets wil bereiken moet je wel willen investeren in de relatie.
Beschrijf je klacht (Optioneel):