Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-06-2026, 08:48 door Anoniem

Door Anoniem: Technisch is het prima te doen om over te stappen. Ben je inderdaad nog een stuk veiliger ook. Alleen ben ik bang dat het project mislukt omdat helemaal niemand binnen de organisatie wil samenwerken met die Linux-fanboys die alles, maar dan ook alles doen om iedereen die nu Windows gebruikt als vertegenwoordiger van de dark side af te schilderen. Als je iets wil bereiken moet je wel willen investeren in de relatie.Je kunt gewoon met iets beginnen waar niemand iets van merkt, zo heb ik jaren geleden al VMWare eruit gegooid vanwege de onvrede die ik ermee had omdat ik goed werkende hardware moest vernieuwen omdat deze niet meer werd ondersteund bij nieuwe releases. Het is Proxmox geworden, wat een verademing was dat. Dure merken firewalls en NGFW's eruit voor Mikrotik i.c.m.OPNSense, OpenVPN met TOTP of Wireguard voor telewerken. Je zult niet ineens los kunnen komen van alles wat Amerikaans is maar met kleine stapjes kom je al een heel eind en kun je de kwaliteit ontdekking van deze producten en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha