Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Windows laat bestandsextensies standaard niet zien. Ik denk dat dit een hele grote fout was, het laat gebruikers dom en onwetend. Laat gebruikers maar zien dat het een .pdf.exe is in plaats van een normale PDF. Dan kunnen ze ten minste leren van hun fouten...
Beschrijf je klacht (Optioneel):