Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-06-2026, 10:45 door Anoniem

Door Anoniem: De software is niet zo moeilijk, dat was in de tijd dat de netscalers van Citrix kwetsbaarheden hadden Of Big-IP kwa datum en broncode lek waaarschijnlijker. Aannames... Blijkbaar heeft de segmentering gewerkt en maar 1 afdeling geraakt. Vraag blijft natuurlijk, had het SOC het eerder kunnen detecteren. De "lessen' die hieruit voorkomen zouden breder gedeeld moeten worden. Zero-days blijven moeilijk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha