Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Bitje-scheef: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Kwalijk dit. De overheid legt bedrijven steeds strengere eisen op als het gaat om cybersecurity, maar blijkt zelf ook kwetsbaar. Natuurlijk kan iedereen slachtoffer worden van een geavanceerde aanval, maar juist van een ministerie mag je verwachten dat beveiliging topprioriteit heeft. Dit is slecht voor het vertrouwen van burgers in de roverheid. en hoe wil je je beveiligen tegen een zero-day ?? Snelle detectie en recovery , (plus 'defense in depth' - oftewel meer dan een alles open achter de voordeur) . Vertical security naast horizontal security. Dit zorgt voor enorme vertragingen voor een hacker en geeft zodoende jou de kans om "op tijd" de breach te ontdekken. Ik zou de security ook zeker diagonaal inrichten ;-)
Beschrijf je klacht (Optioneel):