Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: De AVG is al veel te slap en zwak - het stelt al geen ene r**t voor. Moet het dan NOG makkelijker worden van de EUSSR??? Nexit, zo snel mogelijk. De EU is niks anders dan ellende. Keer op keer op keer. In plaats van veel geschreeuw en geen wol, zou je wat argumenten/voorbeelden kunnen geven. Komt ie: -er wordt nauwelijks getoetst op het noodzakelijkheidsbeginsel, noch op proportionaliteit van gegevensverzameling; -zowat elke vorm van gegevensverzameling kan onder "gerechtvaardigd belang" gelegitimeerd worden, zelfs voor ordinaire marketingsdoeleinden (lees: verkoop); -er worden zelden boetes opgelegd, bijtende al helemaal niet, tenzij politiek gemotiveerd (Yandex); er wordt meestal volstaan met fluweelzachte waarschuwingen en vriendelijke verzoeken om het (verzamel)leven te beteren; -er wordt een zeer omstreden, gekunsteld en m.i. niet te verdedigen begrip van biometrische gegevens gehanteerd en voor het verzamelen daarvan bovendien wagenwijd de deur open gezet waardoor function ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):