Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-06-2026, 22:44 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Prima ik activeer gelijk TOTP of een security key, oh wacht... dat kan nietOmdat TOTP helemaal niet zo veilig is, als men denkt. Totp is 2e factor..., maar yubikey/fido/nitro key mag ook.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha