Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Prima ik activeer gelijk TOTP of een security key, oh wacht... dat kan nietOmdat TOTP helemaal niet zo veilig is, als men denkt. Onveiliger dan SMS?
Beschrijf je klacht (Optioneel):