Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Nederland is veel te afhankelijk van Amerikaanse techbedrijven en moet zo snel mogelijk aan de slag om van de Verenigde Staten los te komen, zo stelt Aleid Wolfsen, vertrekkend voorzitter van de Autoriteit Persoonsgegevens (AP), tegenover het Sven Kockelmann in het radioprogramma Sven op 1. "Als de Amerikaanse president dat wil, ligt morgen de halve Nederlandse overheid stil, door de afhankelijkheid die er nu is van Amerikaanse techbedrijven", aldus Wolfsen. 10 jaar heeft ie dit zien gebeuren en er niets aan gedaan. Nu vertrekt ie en brengt ie het als zijn ontdekking. Hopelijk gaat zijn opvolger iets voortvarender te werk.
Beschrijf je klacht (Optioneel):