Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 08:49 door Anoniem

Door Anoniem: sins Trump aan de macht is Amerikaanse producten niet goed meer ...wat als Trump overleden is is het dan ook niet goed meer een domme stelling van AP voor zitter Het is nooit ok geweest mbt de schaal waarop het gebeurt. Trump heeft met z'n lompheid alleen de andere kant van de medaille laten zien. Dat gedrag heeft meer gevolgen Canada gaat nu Zweedse vliegtuigen kopen ipv F35. Maar mogelijk is het volgende duidelijker: https://belibre.be/nl/blog/sovereignty/traiteur-mike-en-de-lettersoep/

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha