Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2026, 09:02 door Anoniem

waarom moeten ai modellen wel een vrijbrief voor inbreuk hebben? Het is al een inbreuk op copright. in een aantal gevallen staan teksten verbatim in de modellen, daar lopen nu een paar recjtzaken over. ogelijk is het AI model bouwen fout gedaan. Het geet in iedergeval aan de AI veel A is zonder I, want anders was toegang tot een dergelijk corpus niet nodig.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha