Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tja, waarschijnlijk worden zelfs de meeste comments hier ingevoerd via Amerikaanse software (browser, besturingssystemen). En de nieuwe voorzitter van het AP is ook een schoothondje van big tech, dus ach ja.
Beschrijf je klacht (Optioneel):